Pages

Followers

Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda.

Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Translate

Wednesday, February 22, 2012

Analisis terperinci

LEDAKAN teknologi terkini ditambah dengan ‘kegilaan’ pengguna terhadap tablet seperti iPad menjangkaui sehingga ke industri kecantikan dunia.
Susulan kepada pembukaan butik kendirinya yang mengetengahkan rekaan serta teknologi moden berkonsepkan ‘Servis As You Like’ di Pavilion, hujung tahun lalu, Clinique mengorak selangkah lagi dengan memperkenalkan inovasi kecantikan terkini menerusi Apple iPad(R)1 Skincare Diagnostic Tool yang hanya ada di butik itu. 
Aplikasi seumpamanya di dunia itu dicipta khusus untuk membolehkan pengguna melakukan analisis kulit secara terperinci bagi mengenal pasti masalah yang dialami sebelum mendapatkan produk yang disyorkan daripada cetakan lengkap diagnosis terbabit.

Pada 1968, Clinique memperkenalkan sistem Clinique Computer dalam usaha memberi maklumat kepada pengguna serta memberikan saranan atau penyelesaian pada setiap masalah berkaitan kulit.

Sistem terbabit disifatkan revolusi dalam dunia kecantikan antarabangsa - dengan kombinasi klasik Clinique - untuk membantu perunding kecantikan Clinique mengenal pasti jenis serta masalah kulit menerusi soalan diagnosis mudah yang dicipta sekumpulan pakar dermatologi.

Cetusan inspirasi warisan unik itu, Clinique menggunakan semula kaedah terbabit dengan janaan aplikasi iPad yang memaparkan lebih banyak maklumat, padat dan mudah diselenggarakan.

“Clinique dibina atas janji untuk menyediakan hasil terbaik kepada pengguna dengan memberikan pengalaman menarik dan bermaklumat berkaitan masalah kecantikan.

“Dengan menyepadukan teknologi digital dalam pengalaman beli-belah di Clinique, kami juga dapat menawarkan pengguna salah satu cara merangsang pembelian bijak dan perhubungan moden dengan jenama ini,” kata Pengurus Besar Jenama Clinique, Sharyn Wong.

Menerusi alat intuitif Apple iPad(R) Skincare Diagnostic Tool itu, soalan diagnostik digandakan dengan tambahan butiran peribadi seperti umur, tahap tidur dan tekanan yang dialami, juga tabiat gaya hidup serta kebimbangan pengguna mengenai produk kecantikan.

Aplikasi ini membuka ruang dialog yang lebih memberangsangkan, sekali gus membolehkan pengguna memperoleh tip serta panduan khas mengenai masalah mereka.

Selain itu, Apple iPad(R) Skincare Diagnostic Tool ini bertujuan memberi perkhidmatan kepada pengguna yang inginkan kebebasan ketika membeli-belah produk kecantikan tanpa gangguan jurujual.

“Pengguna zaman ini mempunyai banyak cara komunikasi untuk mendapatkan maklumat pada satu-satu produk.

Bermula dengan perkembangan telefon bimbit pintar hinggalah kepada Google dan fenomena Facebook, pengguna kini mencari pengalaman berbeza dan bukan pada satu dimensi saja.

“Kami merasakan ia masa sesuai untuk memperkenalkan Apple iPad(R) Skincare Diagnostic Tool ini untuk meningkat�kan lagi pengalaman di butik Clinique yang seiring dengan konsep ‘Service As You Like It’ bagi memperkasakan pengguna dengan keperluan produk serta khidmat yang diperlukan,” tambah Sharyn.

Konsep ‘Service As You Like It’ adalah pilihan perkhidmatan di Clinique iaitu sama ada mahukan perkhidmatan lengkap atau layan diri yang lebih mesra pengguna.

Perkhidmatan lengkap merangkumi rundingan bersemuka antara pelanggan dan pakar runding Clinique.

Ini bermakna, pelanggan yang punya masa bukan saja boleh melakukan analisis kulit secara komprehensif menggunakan peralatan diagnostik terkini, malah mendapat maklumat lengkap mengenai rejim penjagaan wajah yang betul berdasarkan keadaan kulit.

Layan diri pula lebih kepada ‘cuba dan bayar’ yang membolehkan pelanggan menguji, memilih dan mendapatkan produk kegemaran mereka.

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger