Pages

Followers

Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda.

Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Translate

Sunday, October 7, 2012

Evolusi kasut plastik


Kasut getah jelly Bunny yang berwarna-warni.
BOSAN dengan kasut lama yang semakin hari berubah warna dan bentuk? Pasti anda mengimpikan sepasang kasut yang cantik, selesa dipakai, dan tahan lama dengan harga berpatutan.
Kini anda berpeluang merasai pengalaman berjalan seolah-olah di atas jeli yang lembut dengan pemilihan warna dan rekaan yang menarik seperti kendi yang manis.
Jelly Bunny, produk yang mula bertapak pada pertengahan 2011 di Bangkok, Thailand, kini bakal menjadi satu fenomena dan kegilaan rakyat Malaysia.
Membawa rekaan yang menarik dan mempesonakan dengan padanan warna yang begitu memikat mata yang memandang, Jelly Bunny pasti menepati cita rasa mereka yang mementingkan keselesaan dalam pemakaian kasut.
Produk yang telah menjadi kegilaan di beberapa buah negara ASEAN seperti Vietnam, Filipina dan Indonesia ini, telah melancarkan pembukaan butik pertamanya di Suria KLCC, Kuala Lumpur baru-baru ini.
Yosathep Singhsachathet (tiga dari kanan) bersama tetamu dan model pada pelancaran Jelly Bunny di Suria KLCC, Kuala Lumpur, baru-baru ini.
Produk yang menumpukan rekaan kasut wanita ini, sesuai untuk semua peringkat usia sama ada kanak-kanak, remaja mahu pun dewasa.
Disediakan dengan saiz yang paling kecil iaitu saiz tiga sehingga sembilan, kasut ini sesuai dipakai sama ada untuk majlis rasmi, kasual atau ketika bersantai bersama keluarga dan rakan-rakan.
Menurut Pengarah Urusan Jelly Bunny, Yosathep Singhsachathet, kasut yang diperbuat daripada gabungan unik PVC yang lembut dan licin ini begitu fleksibel dan tidak mudah memeri atau berubah bentuk atau warna apabila terdedah pada hujan mahupun panas.
Menyediakan rekaan daripada selipar, sandal galdiator sehinggalah ke kasut tumit tinggi dan baji, produk ini mampu menjadi persaing hebat kepada jenama kasut terkemuka dunia yang lain.
Antara koleksi yang menjadi kegemaran dalam kalangan pembeli luar negara adalah Beth, Olga Bow, Alice, Larissa, Taira, Helena, dan Luiza.
Terdapat koleksi eksklusif yang terdiri rekaan kasut yang lebih menarik bakal menemui pengguna pada pertengahan bulan November ini.
"Kami sedang membuka beberapa butik kami di sekitar Kuala Lumpur seperti di Mid Valley, Megamall, 1 Utama Shopping Center, dan Sunway Pyramid," kata Singhsachathet .
Kasut Jelly Bunny ini boleh didapati pada harga serendah RM29 sehingga RM149 di butik-butik Jelly Bunny.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Kesihatan/20121005/kn_01/Evolusi-kasut-plastik#ixzz28gciqDYu
© Utusan Melayu (M) Bhd 

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger